Härlig start på veckan!

Hela förra veckan gick jag och Björn och väntade på besked om vi skulle få en lägenhet vi kollat på eller inte och idag fick vi besked att den kommer bli vår och kontrakt ska skrivas på onsdag. Det känns helt fantastisk! Som vi väntat på detta! Äntligen ska vi flytta ihop i en större lägenhet än en 1:a tillsammans, vi ska få ha ett riktigt sovrum och ett riktigt vardagsrum, känns helt underbart!
Den ska börja renoveras så fort som möjligt och så flyttar vi in om 3 veckor, kan knappt vänta!
Imorgon ska vi åka och säga upp den här lägenheten också och de ska bli så skönt att slippa det här sämsta hyresbolaget!
Nu ska jag fortsätta att njuta i solen på balkongen en stund till innan de är dags att laga middag och självklart kommer jag bänka mig framför Idol senare ikväll!
Ha en bra måndagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0